- Välkommen till ICA,

.. det här är Emma.

Är åter och gästspelar på Hacksta, den första av fem arbetsdagar.

Det mesta sitter kvar i fingrarna, det är lite sådär att fingrarna själva sköter en hel del medans jag själv förvånat tittar på.
Fascinerande.
Sen hur mycket som är kvar i huvudet, det vet jag inte.
Men några namn skramlar omkring där fortfarande och pluppar upp när hjärnan får en impuls av att den ska komma på det.

Å så.

Nog med forskningen.

Rätt skönt att det inte är måndag idag iallfall, man blir ju dödstrött av att gå upp i ottan på det här sättet. Det är ju rena vansinnet.
Nä, tacka vet jag krogen.
Det är nog det jag får satsa på i framtiden.

Och klätt på mig som en tok har jag gjort, för här brukar det ju vara rena rama istiden, men inte idag.

Nä, nä.


Nu ska jag snart gå på lunch.
Fast jag har tryckt i mig müsli, dubbelmacka, juice, choklad och ägg med kaviar under förmiddagen.
Fast jag har ju inte påstått att jag är hungrig.

Och här spelas det julmusik.
Och jag ska stämma upp i skönsång tycker dom.
Haha :) I don´t think so.


Äh.
Nu går vi hem va.
Nej just det, klockan fem är det visst.

Det är lite kul att va här ändå.
Och det här med lukter, det är fascinerande.
Det också.


Kommentarer
Postat av: Marie

Åh vad tråkigt att jag inte träffar dig i dag Emma - ligger emst här hemma och tycker synd om mig själv mitt i bölder och huvudvärk och feber och julklappar som inte är klara och skinka som ska griljeras och ja,, vete fan om jag skiter i allt och bara somnar om,, Mary hon säger - det blir jul i alla fall. Hon har rätt.. jag hoppas vara pigg så att vi ses på Måndag! HA en riktigt god jul nu Emma, Kram

2010-12-23 @ 12:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0