Fem..


..dagar kvar tills jag befinner mig i en annan världsdel.
Hurraa!!

Men jag måste vara i princip färdigpackad och klar tills imorgon kväll, för på torsdag blir jag hämtad direkt efter jobbet för förflyttning till Örebro.
Jag ska inte ha med mig mycket, men man vill ju inte glömma något viktigt.
Ska inte ens ha någon resväska för det ska jag köpa där har jag tänkt.
Men, någon form av väska lär jag väl ha.. vi ska ju åka runt en del.. och väskinköp kommer väl förmodligen att ske i Bangkok.. sista veckan.
Såatt.

Har planerat nyårsmiddag för glatta livet igår, med vinpaket och allt därtill.
Roligt!

Men idag mår jag sisådär.
Har ont i huvudet, har nyst som en galning hela morgonen, och snorar..
Har haft en förjävlig tandvärk också de senaste två dagarna. Och nätterna. Har snart ätit upp ett helt paket Ibumetin på några dagar.
Har fått ut antibiotika av tandläkaren när jag va där, men äter man den ska man absolut inte dricka alkohol, så jag måste vänta tills på lö med att börja.
Jag hoppas bara att den hjälper.
Men det skulle den visst enligt honom.


Hepp.

Nu ska jag gå på rast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0