God Jul!


Till er alla.

Det lär väl vara den mest skrivna rubriken idag, men också den mest passande.

Björn har åkt till sina släktingar och jag sitter i badkappa vid nyhetsmorgon och myser. I vanlig ordning!

Alltså, Bengt Fritjofsson, vilken lirare.
Så jävla rolig! Och så jävla ständigt lullig. Att dom vågar släppa fram honom i direktsändning, det är sjukt kul.

Ska bege mig hem till mor om ett tag.

De här fina paketen ska jag ta med mig då.



Dom är inslagna på stan av nån såndär paketinslagare som stod på Sigma härom dan när jag gick förbi.
Tack och bock, sa jag, jag slipper gärna slå in paket för det tycker jag är skitdrygt.


Okej.

Jag hoppas du som läser får en riktigt skön och trevlig julafton.

Nu ska kläder på, sminkas och fixas.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0