Hemvisit.


En snabbvända till Västerås för lite skola imorron.
Det vankas någon form av föreläsning, av någon person som har skrivit nån bok om nånting.

Jag känner mig lite dåligt insatt om man säger så.

Men!
Jag har haft en bra helg med både bröllop och fest och samkväm med vocado, Jens och en del annat folk. Det har varit pepparkaksbak, luciatåg och griljering av skinka, vackra vinterdagar med solsken, och kotlettrad med väldigt god kål till i en liten restaurang ute vid örebrofjärden.
Trevligt med andra ord.

Och konsert inte att förglömma.
Det va kul att stå på scénen igen.
Som oftast.
Gick bra tror jag.
Också.

Okej..
Nu ska jag sova.

Imorgon ska jag tillbaka för en andra konsert.


Det kommer nog lite bilder från helgen så småningom.


Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0