Lördagkväll.


Godafton!

Det ÄR mysigt med adventsljusstakar.
Nu har till och med jag fattat det.

Så jag tog mig mödan idag och fick upp den i fönstret.






Himla mysigt blev det!


Ska snart göra ett ryck och klä på mig och göra mig iordning för jobbkväll.
Har suttit och hängt i badkappa tillräckligt länge nu.
Plus att jag ska gå å handla lite, å så kommer mamma om en timme ungefär.
Med nybakat bröd.
Minsann.

Och karln är i Stockholm och fröjdar sig med konserter och grejer.
Och jag ska sova borta inatt.

Så allt är i sin ordning..... :)


Igår kväll träffade jag först några från klassen och spelade kort och drack grogg, och sen blev det harrys.
Det va en relativt lugn men trevlig fredagkväll.




Nähe, ryck va det ja.



Trevlig lördag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0