Sent ska syndarn vakna.


Men jag är ju ingen räserbloggare direkt.
Det är inte mycket med mig som är räser för den delen heller.

Men, jag har utlovat lite bilder från helgen, så de kommer här.

Och så kan jag ju berätta att jag i det närmaste är klar med hemtentan.
Ämnet är: "Hur skapar jag förutsättningar för det perfekta mötet?"
Med utgångspunkt i kursen som varit under de två senaste veckorna.
Det va lite trögt att komma igång, men när jag väl gjort det sträcksatt jag i fyra timmar och skrev.
Så nu har jag lite smågrejer kvar bara.
Känns jäääääävligt skönt.

Ungefär lika skönt, eller nästan iallafall, var det att sova till halv elva imorse.
Herregud, det kändes som att jag varit medvetslös på riktigt när jag vaknade.
Visste knappt var jag va.

Äntligen kan man få fylla på lite på sömnkontot. Det är farligt mycket på minus.

Var till skolan och tömde skåp idag innan min sträckskrivning.
Jag kom på att det kanske kunde vara bra att ha läroböckerna till hands när man ska skriva tenta.
Kändes ytterst märkligt att gå därifrån och tänka att jag inte skulle tillbaka förrän i april.

Fast jag måste dit och lämna min studieförsäkran, kom jag på sen, men jag kommer ju inte vara där och ha lektioner förrän i april.
Och säkert inte träffa klassen heller.
Känns märkligt.

Och så har jag varit på terminens sista teater ikväll.
Vi lekte runt som vi brukar, sen tog vi fikapaus med fikaknytis vilket innebar fikabröd i mängd.
Följt av manusläsning av manuset som dom ska spela upp i vår.
Förbannat tråkigt att jag inte kan vara med, men så är det ju bara.


Och imorgon ska det skrivas kontrakt i Märsta.
Om inte snöstormen kommer och driver igen gatorna.
Vi får väl hoppas inte.



Okej, lite bilder, sen säger jag gonatt!
De första tre är från bröllopet i lördags, och de resterande från helgen med Jens i Örebro.
Han fick förresten prova på både det ena och det andra av svenska jultraditioner; pepparkaksbak, köttbullar, julmust, rödbetssallad och lutfisk. Kul va det :)


















Kommentarer
Postat av: viktoria i västerås

Den sista bilder var underbar :) puss påre snyggo!!

2010-12-15 @ 23:32:52
URL: http://utanintresse.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0