Torsdagkväll.




Och ett glas vin på Cirkus hanns med.
Han spelade schysst musik, han, utbildningsledaren! :)

Oouh. Jag är såååå trött.

Och varm mjölk och lussekatt är väldigt gott.

Imorron ska jag först vara i skolan och lyssna på föreläsning i sju timmar och sen ska jag jobba i nio.
Så det va läge att åka hem kände jag.
De andra skulle backa om.


Och ja, GRATTIS till mig förresten; på torsdag nästa vecka ska jag åka till Märsta och skriva kontrakt.
Med den mest svävande dam.
Så jag är glad när det är skrivet, för jag vågar inte ropa hej innan.
Men det är ju typ klart.
Så grattis.
Känns jävligt skönt.



Och.
Jag är sjukt nöjd med mitt hår! :)


Godnatt.

Kommentarer
Postat av: viktoria i norr.. ehh.. västerås

Glad att du är nöjd! :D

2010-12-11 @ 00:03:39
URL: http://utanintresse.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0