Tröööttth.


Faaaaaaan.
Va trött jag är.

Har sovit hos Camilla inatt.
Det gick bra förutom att jag vaknade 30 gånger av att det dånade i rören när folk spolade vatten, plus att det va någon idiot som började spika i väggarna klockan tidigt imorse.
Hade lust att gå och mörda dom.

Men men.

Det är drygt det hära nya problemet, att jag inte kan sova efter att jag har jobbat.
Förut va det tvärtom.
Då somnade jag som ett barn när jag kom hem från trapper om nätterna.

Det är dåligt.
Verkligen skitdåligt.

Jag var och lämnade nyckel och vinkade av resten av gänget som skulle åka på kryssning.
Personaljulfestkryssning, typ.
Dom kommer nog få skitkul.
Men jag avstår den här gången.

Å så.

Nu ska jag gå å dö i nån gammal hög med kuddar tror jag.


Hörs sen, hej hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0