Done.

Hej igen.

Nu är jag åter hemma.
Min numera mössbeklädda..... sambo (?) går här och dammsuger runt mig, så jag får flytta på tassar och rumpa så de inte följer med.

Helgen har varit lång och givande och förjävla trevligt.
Och jag har fått ytterligare att tänka på........ vad gäller det här som vi kan kalla livet... :)
Det här med framtid.
Och att våga.
Och att vilja.
Och att tveka.
Eller inte tveka.

Och timing.
Dålig.
Och bra.
Möjligheter.
Ta chanser.
Rida på vågar.

Eller inte.



Det är mycket som rör på sig nu.

Jag känner att jag snart inte har en enda sten under mina fötter som ligger stilla.

Men jag dras ju till kaos.
Trots att det driver mig vansinnig.
Jag är en trygghetsmänniska som dras till otrygghet.

Det är ju galet.


Men som sagt.
Det har varit en bra helg.
Lite har fallit på plats iallafall.

Och nu är jag hemma.


Jag ska bege mig för att laga fisk.
Jag har EN fiskfilé, sparris, matlagningsgrädde, citron, lite frysta örter och diverse annat man kan rota fram ur skåpen. Det är typ det som bjuds.
Får se vad jag kan trolla fram.


Lägger ut lite bilder från helgen.
Det blev inte så mycket fotande.


         


         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0