Freeedag.

SÅ skönt.

Trots att jag ska jobba då, men ändå.

Tentan är klar och jag tror att den gick bra.
Jag gick igenom den två gånger så har jag gjort något fel så är det inte slarvfel iallafall.


Jag har tusen saker jag skulle behöva göra, men det går i sakta mak.

Ska åka å handla nu iaf så det finns något hemma att äta..





             


              


Igår kväll va jag på Mondemon.
På Bankiren.
Men i mitt stilla sinne hade jag fått för mig att det va Sigurdsgatan så jag klev av där jag och spatserade över bron i stationshuset varpå jag möttes av en konfunderad liten man i garderoben som aldrig hade hört talas om Mondemon.
Nä. Det va ju inte så konstigt.
Och när jag hade gått tillbaka till stationen hade alla bussar som stod där innan åkt så då fick jag traska.
Va sviiiinkallt.

Och efter spelningen traskades det vidare till Solo där det bjöds på VIP-kväll.
Köpte en tröja av Bella.

Å så.


Skönt att företagsekonomin är klar.
Jävligt skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0