Fryser.

Det här vädret kan man fan inte klä sig mot.

Spelar ingen roll vad man sätter på sig.


Jag och Linda promenerade till skolan imorse.
Hurtigt.
Men sen satt vi å frös hela förmiddagen, så det är kanske ingen bra idé nu medans det är såhär kallt.

Har varit på stan och köpt busskort.
Verkade som hela Harryspersonalen va ute på stan och sprang för jag träffade både Camilla och Tina under loppet av mitt korta besök.

Verkar som jag har slarvat bort mitt kort en gång för alla nu.

Det blir nog första gången som jag inte får tillbaks det i så fall.
En gång har jag spärrat kortet när det varit på vift så då fick jag beställa ett nytt, men även det kom till rätta nån timme senare.



Årsdag idag förresten.

Var fan har det året tagit vägen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0