Hemma.

Jag behövde VERKLIGEN en vilodag.

När jag till slut med möda vältrade mig ur sängen vid halv elva imorse konstaterade jag att det va tur att jag inte hade gått till skolan.

Men vi har gjort oss nyttiga.
Linda och jag har pluggat hela eftermiddagen, varvat med en del ätande.






Först den berömda linsgrytan, och senare lussebullsfika.


Har pratat med syster idag också.
Det är ju inte allt för ofta.

Jag ska hälsa på helgen före jul.
Om jag lyckas få till det med biljettbokandet.
Vi ska undersöka imorron, jag och L.
Hon har ju nämligen lyckats boka med den där studentrabatten en gång.

Det är bra för då har jag en anledning också.




Det börjar bli körigt i huvudet nu.
Vi hoppas att det är tillfälligt.

Det är det nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0