Näe.

Som bekant så har jag ju vissa svårigheter med att bara sitta på mitt arsle en hel dag, så nu måste jag göra nånting.
Ska åka å tvätta bilen tror jag, får ingen hjälp för mamma har loppisbord idag också, men jag får väl gört själv.

Tror den är varm nu också om jag minns sättande av timer rätt..

Det blir bra.


Har försökt åter igen att boka biljetter till Malmö, men det går inte.
Blir VANSINNIG.
Fattar inte, får bara felmeddelande att den typen av biljett är slut.
MEN DEN FINNS JU FÖR FAN MED I TABELLEN.
Och är en avgång full så brukar det JU STÅ DET.

WAAAA.

Nej, lika bra att klä på sig och dra.

Har roat mig hela förmiddagen med att titta på gamla episoder av Andy Milonakis show.
Han är ju inte riktig nånstans.
Som sagt, det är dagens nivå av humor.
Har skrattat mig harmynt här halvliggandes i soffan för mig själv.


Hade en trevlig kväll igår med Andreas.
Vi va först på Harrys och sen på Å.
Men på Harrys va det tanter och gubbar, som vanligt, och på Å va det brats och blonda blogg-brudar med korta kjolar som ålade sig runt bratsen när de stod och hällde Ronar vid bardisken.

Men vi hade trevligt ändå.
Lite caching up.



Nej jag skulle ju åka ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0