Och det snöar..

Och snöar.

Och snöar och snöar.

Och här sitter jag mitt i natten med min dator och min gröt.


Dom stackars blommorna vill ha vatten ser jag.
Tyvärr, ni får vänta tills imorron.


Mitt försök till collage sist gick ju sådär såg jag nu.
Att det ska va så jävla svårt.
Måste höra mig för..



Herregud va trött jag är.
Tror jag har plockat tio backar med glas ikväll.
Simon tyckte jag va effektiv.
Jo vars.
Dom ska ju in så det är väl lika bra.

Jag har börjat tycka att det är rätt kul att springa på golvet.
Mycket underligt.
Men jag kan ju tycka att det är lite sådär att karlarna ska va i baren och brudarna på golvet.
Jag vet inte jag..
Vad jag tycker om det.

Ska man komma i säng före fyra kanske.
Vore skönt.

Gonatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0