Rofl now.

Jävla jävla jävla tandvärk.
Den driver mig till vansinne.
Jag ska ringa till min tandläkare imorgon.
Nu ska jag verkligen det, på riktigt.
Det här är ju inte normalt.

Jag sitter i startgroparna. Ska bege mig till Harry´s och städa och äta pizza.
Sen bär det av.
Jag kan ju inte påstå att jag är sugen just nu, i detta tillstånd, men det kommer kanske.

Jag hittade förresten en ganska rolig lapp i ett personalskåp igår i vårat omklädningsrum.



Jag hade förväntat mig att Herr Piké skulle titta fram där bakom tröjorna, men han verkade inte vara hemma.
Och de 112 skjortorna (som hör till våran temakväll med namnet 112) va inte heller på sin plats.



Kommentarer
Postat av: Malla

Hahah :)

2010-11-14 @ 13:39:34
URL: http://jagochmycketmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0