Somalia-hungrig.

Äter nattamat.
Havregrynsgröt.
Utbudet i personalmat-kylen va inte sådär värst.
Eller, när jag kom låg det helstekt oxfilé där, men sen när jag skulle äta så va den borta.
Då fanns det en uppsjö av gamla mackor där istället.
Så då fick det va.

Har jobbat golv ikväll.
Det va faktiskt ganska kul för en gång skull.
Men dock en halleluljaupplevelse när jag fick byta av baren en stund när dom skulle rasta sig.

Jag lyckades idag med den inte helt ovanliga konsten att packa fickorna på en jacka och sen ta på sig en annan och åka iväg.
Så jag blev utan det mesta.
Tack och lov fick jag assistans med parkeringspengarna iallafall.

Muppiga människor ute ikväll.
Jävligt fulla va dom också.
Men det är ju bara bidragstagarna som har fått pengar så det kan ju ha sin förklaring.

Nej nu ska jag sova.
Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0