Sviss.

På den tiden jag skrev dagbok så lämnade jag alltid rubrikfönstret tomt och skrev dit något det sista jag gjorde.
Jag tror jag ska införa det igen.
Svårt det här med rubriker.

Här sitter jag och väntar på Björn som ganska snart borde kliva in här nytränad och svettig.
Vi ska bege oss på "dinner and a movie".
Inte igår direkt.
Ska se den där facebook-filmen.




Satt mitt på blanka eftermiddagen här och åt marängsviss med Linda.
Helt ovetandes att jag glömt bort att jag skulle åka hem till mamma idag direkt efter skolan, och packa lådor, som jag dyrt och heligt lovat.
Så när marängerna svalts ner fick det bli avfärd.

SÅ skönt att gå halvdagar kan man väl bara konstatera.
Man blir ytterst bortskämd.

Imorron ska jag jobba 17-03.
Det blir säkert mysigt.
Det är segt som fan att jobba fredagar när man har varit uppe sen i ottan.
Ska väl säkert springa på golvet också, eller jag vet inte vad dom har tänkt.


Men vafan är karln, vi måste ju åka snart.

Ja jag ska iallafall sminka mig.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0