Vafaan.

Nä, nu känner jag mest för att lägga mig en en grop och dra nått gammalt täcke över mig.

Och jag känner INTE för att städa upp i diskbänken, som ser ut som det skulle gått av en bomb.
För att jag lyckats kladda ner hela köket med soltorkade tomater.
Men jag lär ju innan björn kommer hem för annars får han väl en chock.

Och maten som jag försökte laga och sen även åt upp va äcklig.

Och om tio minuter ska jag ha skype-möte med vocado.

Borde ta en dusch först så jag kan komma till mina sinnens bruk lite bättre.

Och det här JÄVLA mörkret gör mig galen.
Grattis emma, det är bara 23e november.

Har även suttit i bilkö mellan bålsta och enköping i nästan två timmar.
Det va sjukt kul.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0