Kvällsfunderingar..


När man spenderar lite drygt två dygn i soffläge kan man börja fundera över alla möjliga värdsliga ting.

Till exempel.

Varför står det alltid såhär på vitaminburkar:
"Kosttillskott ersätter inte en varierad kost. En balanserad kost har ett tillräckligt innehåll av vitaminer"

Nähe.
Så, vaddå?
Om jag äter en balanserad kost så behöver jag inte äta vitaminer för det är överflödigt.
Och om jag äter en dålig kost så ska jag iallafall inte äta vitaminer för det hjälper inte om jag äter dåligt.

Hmm..?



Och en annan fundering jag har slagits av ett antal gånger under den här dagen är:

Var kommer all snor ifrån?!?
Hur kan man vara snorig när man precis har snytit sig?
Och hur mycket snor finns det egentligen i mitt huvud? (iuuh, disgusting!)




e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0