Hur mycket ska man behöva sova?


Undrar jag.

Igår låg jag däckad hemma hos mamma mest hela dagen, och idag har jag emellanåt legat däckad här hemma.
Eftersom jag har lite svårt för det här med att ligga still långa stunder så har jag sprungit runt och städat emellanåt, när jag har samlat en smula ork.
Så nu är det dammsuget och fint :)

Imorgon ska jag titta på en lägenhet på Bomasgatan halv elva.
Det är ju inte direkt centralt, men.. ändå.
Jag börjar tänka mig in i scenariot att jag inte kommer hitta något närmare centrum.
Det är ju omöjligt.
Och det visste jag ju.

Imorgon hade jag även hoppats att jag skulle kunna springa på stan, men det blir ju svårt eftersom jag aldrig kan få mina JÄVLA PENGAR.
Förstår inte att det ska behöva ta sån TID.
Så då får jag trängas med resten av böveln på fredag istället.

ICA Maxi, till exempel, kan jag tänka mig är en fridfull plats då.



Nähe.
Nu ska jag äta paj.
Hastigt ihopslängd av mig för en stund sen.
Sen blir det väl lite mera.. sömn!

Tjohoo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0