Va äre här!?


Antngen muppar det sig eller så har det gjorts om här på sidan.
Och nu har jag dessutom fått nån slags annons som ligger och skymmer halva sidan.
Så jag inte ser vad jag skriver.

Ja, det va ju inte igår jag uppdaterade direkt.

Den här laj-laj-perioden som man kan kalla praktik, fast som inte direkt var någon praktik för min del, har nu övergått i skolgång och tidiga mornar och sena kvällar.
Och så lite jobb på det.
Ungefär samma mängd som innan.
Just nu håller vi på att avklara den sista kursen som hålls i skolan, vilket är helt sjukt skönt.
Och lyxigt.
Den heter ledarskap 3 och är grymt intressant, vi har suttit i princip hela dagen idag och analyserat sex människor som vi träffade hela dagen igår och hur deras personligheter påverkar deras ledarskap och vilka typer av ledare dom är.
Man är helt utmattad i hjärnan när man kommer hem.

Och. På lördag ska vi.. eller dom.. eller, ja. Vi, kan vi väl säga då, ha någon slags julfest för skolan på Harrys, vilken jag per automatik glidit in i festkommittén för, eftersom jag jobbar där.
Och jag tackar ju inte nej till att anordna fester, men jag hade inte tänkt att jag skulle behöva bry mig speciellt mycket den här gången, men så blev det inte.


Bla bla.

Man kanske skulle gå och lägga sig.

Imorgon bitti ska jag äntligen till Jeanette. Inget missat flyg den här gången..



Gonatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0