Äntligen för i helvete!

Andra människor har kopplat in sina smart phones på sina lap tops och problemlöst surfat runt på internet i åratal, men NU ÄNTLIGEN funkar det även för mig.

Tack vare att: 1. Jag fått tummen ur arslet och försöka lösa det och 2. Att de är så hjälpsamma på 3s kundtjänst.

Som ni ser har jag även fått tummen ur och tagit bort min banner där det står att jag är i Thailand.
Vilket ju va ett tag sen nu.

Och jag är åter i Märsta, åter på Arlanda men den här veckan på AVS; Arlanda Visitor Service.
Dom är precis vad det låter som; en service för de som av olika anledningar ska besöka Arlanda i andra avseenden än de uppenbara.
Till exempel kommer det vara en hel del rekningar och riggningar inför filminspelningar av olika slag den här veckan.
Riktigt kul.
Istället för att stå och gro mossa ur öronen på konferensen.


Hepp.
Jag ska gå och sova jag.
Nu faktiskt.
Gick upp sex imorse så jag orkar helt enkelt inte vara vaken längre.
Fy FAN för tidiga mornar.


Såhär ser det ut där jag häckar förresten.
En bra introduktion till mina kommande 18 kvadrat.... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0