Ooouuuhh.

 
Jag är så så så trött.
Det känns som att mina ögon ska dra ihop sig och suga in sig i huvudet i protest mot att jag är vaken.

Imorgon ska jag gå en heldags utbildning och lära mig ALLT om Arlanda. Inklusive terminalvisning från terminal 2 till terminal 5.
Blir intressant.
Jag kommer ju iallafall vara enormt skillad i arlandakunskap när dom här åtta veckorna är över.. :)

Om tre dygn är jag hemma igen.
Kort vecka.
Skönt.


De senaste dagarna har den där riktigt svåra längtan efter våren börjat krypa sig på.
Den brukar inte va nådig.
Och det är ju inte direkt svårt att längta tills allt annat som är på tapeten är över heller, och när det är det.......... då kommer det vara vår.. :)


Gonatt på er.


E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0