Välbehövligt.


Speedad, osminkad och med en bitter plastsmak i munnen.
En aning förkyld, ont i halsen.
Men annars ganska till freds.

Hemma i Västerås är jag också fortfarande på grund av ovanstående, och på grund av att apatin satte in igår så det blev inte en tumme gjort.
Jag måste packa ur mig ur kontor och kanske kök om det hinns med idag.
Har lagat hundra matlådor vilket är lika med skitbra.
Det skulle också göras.

Imorse var jag till tandläkaren som behagade bli sjuk i fredags då jag egentligen hade tid. Vid den uppfriskande tiden kl 7.00 på morgonen infann jag mig i de röda sofforna i väntrummet i tron att det endast var minuter kvar tills jag slapp min djävulstand och djävulska tandvärk för alltid.
Men.
Nä.
Tanden är kvar.
Och värken.
Lovely.
Det är visst inte säkert längre att det är den.
Fast det sagts en gång att det är säkert att det är just den.

Suck och ve.

Om en timme ska jag vara färdigpackad så det är kanske läge att sätta igång.

Det har blivit en lång helg, som har känts kort, men varit jävligt trevlig och helt fullsmetad.
Som sig bör... :)



E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0