ETT...!


Oh my GOD. Nu är det dags.

Två försvann där i dimman någonstans. Så var det med den nedräkningen.

Såhär första dagen på det nya året.
Det börjar bra. Och det slutade bra. Vi hade skittrevligt igår, mer om det får berättas vid ett senare tillfällen. Jag minns vagt att jag kan ha tagit någon bild också möjligtvis..... :)

Det ska packas klart.
Svetten lackar lite.
Imorgon blir det tidigt.
Beställa taxi till stationen.
Mamma kommer snart.
Måste fixa mat.
Stress och bakfylla = Ingen bra kombo.
Ska åka till Jocke. Han ska fixa till min blogg lite inför det hela.
Hänga tvätt.
Sätta mamma på att göra det kanske. Hon ska ha nyckel också.
Och jag hittar inte låttexterna.
Jag är hungrig, men för att äta måste jag laga mat och det hinner jag inte.


Och innuti svämmar det över.
Det är kvar.
Jag är glad, men lite ledsen.
Det blev en tår såhär på nya året.
Men det gör inget.
Det är okej just nu, för jag ska åka till Thailand........... :)



Gott nytt år på er älskade kamrater!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0