Sista kvallen!

Och jag har inte varit speciellt flitig att uppdatera bloggen under de senaste veckorna, men det beror helt enkelt pa att jag trottnat pa att skriva utan prickar.
Det blir sa konstigt.

Satte.. jag har precis varit och inforskaffat de sista grejerna som skulle kopas; cigaretter och sprit.

Har packat, vagt vaska som forhoppningsvis kommer komma igenom utan overviktstillagg, och varit och atit for en syund sen.
Ar skapligt trott och det skulle kunna bero pa att vi var ute och svirade halva natten igar.
En partykvall pa en manads semester kan man val tycka att man kan fa ha.

Och ingen respons fran varken Tina eller Claes, vilket gor mig lite konfunderad.
Jag skulle ha inkommit med en uppgift for att godkant i kursen som jag missat nu nar jag har varit borta, men den uppgiften fick jag via mejl for en vecka sedan, och svaren skulle inkomma via POST till lararen senast igar, vilket hade varit en postmassig omojlighet eftersom jag ar kvar i Thailand.
Vilket jag inte tror Tina visste.
Sa da mejlade jag henne direkt och forklarade laget, och sedan ar det dodstyst.

Men ja ja.
Vi far val se.


Nej, nu ska vi dra och gora det sista, Bjorn ska ga pa massage och jag kanske tar en fotmassage, sen ska vi sova.

Ska bli ganska skont att komma hem :)

Puss pa er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du skulle ju packa me mig ju:(

2011-01-25 @ 16:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0