Sjukdom och flyg-issues.


Ar det mest pa tapeten just nu.

Efter antibiotika-kur foljde en av de drygaste forkylningar jag har haft sedan mannaminne.
Eller iallafall emmaminne.
Och det drygaste ar att ingenting hjalper, inte ens Ibumetin.
Som annars brukar klara mig ur de flesta situationer.

Men men.

Just nu borjar anda problemet med hur vi ska ta oss till Surat Thani, flygplatsen fran vilken vi har ett flyg som avgar till Bankok om nagra dagar, att bli ett mer och mer hett amne.
Vi funderar ju pa en avstickare till Koh Samui, dar vi var for tva ar sedan, men det verkar inte vara det lattaste att ta sig dit for en rimlig penning.
Sa vi ar lite stallda..

Ska ga in till en liten resebyra som gommer sig mellan husen har borta pa hemvagen.
Sa far vi se om dom har nagot att erbjuda.

Vi befinner oss i Bangtao nu, och har ar det dott.
Skont ocksa
Har legat pa stranden idag efter anlandandet med bil i formiddags.


Och vocadosarna har haft rephelg.
Ar sjukt nyfiken.



Hepp.
Nu har jag snart suttit en timme, kan sitta timmen ut for jag far anda betala 40 bath.

Hej hej

Kommentarer
Postat av: Lauritslovise

Merci for all the wonderful writings

2012-07-04 @ 14:41:59
URL: http://lauritslovise.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0