Åter..


till vardagen.
Vad nu det är.
Idag är den iallafall väldigt grå, åskig och regning och spenderas för tillfället i växeln på ICA.
Här händer inte mycket, som oftast såhär års.
Alla är ju på semester så det är ingen som ringer.


Hemkomsten skedde i tisdags eftermiddag, då hade vi varit vakna i lite drygt ett dygn.
Ett drygt drygt dygn dessutom.
Det är inte så hett att flyga sådär långt.
Med väntetid och byte och skit.

Och jag tänker inte ens försöka att göra någon slags summering av resan för det skulle inte gå.
Canada va fantastiskt; sång, vin, trädgårdsfester, hummer, valar, en smula kärlek och ett himla promenerande upp och ner i backarna.
New York va galet; skyskrapor, taxibilar, tunnelbana, folk, folk, folk och mera folk, och en enorm värme, ännu mer promenerande och ett bedrövligt spenderande av dollars.

Och avtack och adjö och goodbye till vocado.

Galet, konstigt och jättejätteskönt.
Har nog inte fattat det än riktigt.



Jag har en tatuering på min arm som läker och kliar, och ikväll ska jag väl jobba i piké så det kan bli både intressant och spännande. Men jag hoppas ingetdera, och jag tror inte att det ska behöva bli någon uppståndelse.
Det är ju inte bara jag liksom..



Aja.
Det är grymt skönt att vara hemma iallafall.
Hemma är ju hemma och skulle jag kunna hålla mig i skinnet så skulle det kunna vara riktigt trevligt.






e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0