In i dimman.


Herregud.

Cityfestivalen är slut. Jag har jobbat HELA festivalen, sedan i tisdags, och nu känns det att man lever.

Eller, jag känner mig egentligen mer död än levande.


Råkade ta ett glas vin här för mig själv i väntan på den buss som ska föra mig ner till stan, och det kändes direkt att det va vin jag drack..


Har packat i räserfart, hämtat skivor hos Lasse Backman som satt mitt i ett-års-kalas och hade tårtätande människor vid långbord, och så har jag ätit amerikanska pannkakor med lönnsirap hos mamma.
Hon tyckte att jag skulle komma in i stämningen.. :)


Och nu ska vi äta middag på Bishop med harry´s-familjen och fira att vi överlevt veckan.

Vi slog förresten NÄSTAN rekord igår.
230.000.
Inte illa!
Och det känns i fötterna idag kan jag säga.




Trevlig söndagkväll!



e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0