Sista rycket..


.. på ICA.

For ever and ever and EVER.

Fyra dagar kvar. I mitt liv.

Herregud så skönt!


Jag har lyckats glömma bort pin-koden till mitt internet hemma så därav den totala avsaknaden av uppdateringar.

Ska ringa till 3 idag, för igår behagade dom ha stängt.


Har precis tagit mig igenom monsterhelgen och nu väntar monsterveckan.

Tack och lov är jag iallafall ledig imorgon på dagen, men dom timmarna är redan fyllda till bredden. Till exempel så har jag blödit ner halva min säng med mitt uppskurna finger som orsakades av en exploderande ginger-ale-flaska i fredags.
Tur att inte bargästerna blev blinda iallafall.


På söndag fyller mamma år och det ska också planeras.

Och så är det den där jävla skolgrejen som hänger som ett ok över huvudet.
Plus att jag måste kolla upp hur det är tänkt med allt inför nästa helg och informera de stackar människor som ska komma.
Jag får ju lite särskilt besök jag.. :)



Heja mig, nu kör vi!




e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0