Äntligen!!


.. har jag persienner i mitt fönster så jag kan stänga ute morgonen när den kommer, alldeles för tidigt.
De skyddar visserligen inte mot fågelkvitter men det gör ju öronproppar.

Sjukt glad blev jag iallafall när jag kom hem och kastade ett öga upp mot mitt fönster.. :)


Iafton har jag häckat på Harry´s i väntan på eventuellt jobb, men det behövdes inte.
Jag åt en enorm räkmacka från nya menyn och sprang lite på stan. Växlade pengar och sånt tjafs.


Mamma är här. Vi skruvar fast hjul på bordet, dammsuger och lagar fruktsallad.

Sova ska jag. Snaaart..


Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken tur att det finns öronproppar. Så skönt att plugga in dem när man går och lägger sig och veta att man inte kommer att bli störd av massa fågelkvitter eller andra störande ljud. Själv sover ja nästan jämt med öronproppar. Sover så mycket bättre när det är helt tyst. Ibland får jag dock lite ont av propparna. Har du något tips på sköna öronproppar?

2011-06-09 @ 22:24:28
Postat av: emma

Nej man får ju tyvärr lite ont av dom, jag håller med. Själv brukar jag köra på apotekets egna!

2011-06-13 @ 13:17:39
Postat av: Anna

Jag var inte på apoteket för några dagar sedan och kollade om lite öronproppar. Jag fick då tipset om de rosa öronpropparna av vax som heter Calmor. De var verkligen hur sköna som helst att sova med. Gjorde inte det minsta ont och dämpade bra. Kan verkligen rekommendera dem. Känns inte ens att man har dem på sig allt blir bara så tyst och skönt.

2011-06-18 @ 16:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0