Dags för avfärd.


Fattar inte hur jag ska orka köra till Uppsala.. Skulle bara vilja lägga mig ner här i min knarrande lilla skinnsoffa och dra en filt över mig.

Men nej nej.

Imorron ska det faras till Tammerfors på festival.
Det är väl knappast någon hemlighet att jag tappat intresset och lusten för vocado, men det här tycker jag faktiskt ska bli riktigt roligt.
Det är ju helt stört egentligen. Vi, Rajaton och Vocal Line. Haha.


Idag har jag origerat mig i klädshopping på stan. (Nej, det ordet finns inte, men det finns nu)
Pengarna är ju runda av en anledning sägs det.
Det resulterade iallafall i en hel del trevliga sommarkläder, vilket behövdes.

Det är ju helt vansinnigt vackert ute nu.

Det här till exempel är min näst intill dagliga vy på hemväg från stan.






Inte så pjåkigt.


Nehe. Om man skulle ta och komma iväg.

Anton ringde nyss. Han fråga om jag visste var hans pass är.
Hm, nej inte direkt, sa jag då.

Men jag vet hur det känns att ha passet på villovägar kvällen innan man ska åka utomlands.
INTE kul..

 

Men.. ha en trevlig helg då. Man vet aldrig när jag får tassarna på en dator nästa gång..



e


Kommentarer
Postat av: Marie

Bästa Emma - skulle vara så kul att träffa dig! Tråkigt att du svajjar med Vocado - jag måste ju få kyssa era stövlar en gång :-) Ha det bra Kram kram

2011-06-08 @ 22:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0