Mitten av sommaren..?


Är det så pass redan alltså?

Men vad jag har erfarit så brukar det inte vara så ändå. Augusti brukar vara the month to be. Och då är jag dessutom räserledig i två veckor och det kan ju också ha sitt värde.

Jag älskar midsommar. Nyårsafton och midsommarafton är dom dagarna på året som är viktigast.
Och idag ska jag först hem till mamma på midsommarlunch och sen ska jag fira med mina små smultron från Harry´s.
Det blev inget Uppsala, det förflyttades till Strängnäs, och jag kände egentligen inte från början för att alls lämna stan.
Såatt.

Okej.
Nu ska jag göra mig iordning. Ska handla det jag glömde handla igår också, för att piffa upp min gamla kryddade snaps som jag tänkte få avsättning för idag.


Ha en riktigt underbar midsommarafton!




e

Kommentarer
Postat av: anden

Jaså du är i strängnäs me vart då? Jag i löt

2011-06-24 @ 11:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0