OMG.


Vilka muppar som bor här! Jiises.

Och TRE polisbilar såg jag cirkulerandes här på området. Bara här. På en tisdag.
Dom kanske letar efter någon iofs.


Idag har jag kanske satt min sista potatis på Proffice.
Och lika skönt vore väl det.
Men, jag tror nog att jag får va kvar.
Jag vågar nog påstå att dom behöver mig.

Vi får väl se.

Ikväll har jag jobbat på Harry´s.
Skulle hjälpa till lite någon timme men blev kvar i sju.

Och det lär ju bli jävligt fräscht att gå upp kl sju imorgon bitti, jobba åtta timmar på ICA och sedan åka raka vägen till Harry´s och, förmodligen, jobba till tolv, ett.

Tack och lov ska jag gå C iallafall och inte A som jag trodde.



Men gonatt då!....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0