Segdag.


Hela vintern sitter jag inne och vantrivs och gnäller över kylan och snön och när det väl är sommar och sol så orkar jag inte gå ut i solen.
Kanske är det själva vetskapen om att det är sommar som är grejen.

Jag vet inte.

Jag drömde att jag hade fått mina persienner härom natten. Men när jag slog upp ögonen så va dom lik förbannat inte där.
Jag börjar alltid drömma efter ett tag om sånt jag vill ha riktigt riktigt mycket. Och då blir det snabbt ganska plågsamt. Det är som att hjärnan vet inte vad som är bäst för den själv.


Igår kväll va det Harry´s - Cirkus - Pluto i nämnd ordning med en del Harry´s-folk och till viss del även med Anna och Ida som behagade vara i stan.
Trevligt trevligt.


Nu ska jag fortsätta på min lilla buffé av udda grejer jag lyckats skrapa fram ur kylskåpet. Det behöver handlas snarast..


Ha en underbart skön fredag! Det ska jag.



e

Kommentarer
Postat av: Du vet vem...

Inte lust att köpa en fin volvo?

2011-06-04 @ 17:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0