Tut tuut..


..säger det i mitt öra då och då.

Jag är hemkommen och befinner mig på min första arbetsdag på ICA för den här säsongen. Det är typ nio månader sen jag satt här senast men det känns som det inte gått en dag.
Allt är sig likt förutom att dom har bytt telefonisystem, så nu säger det tuut tuut i örat när det ringer, tack och lov. Så slipper man sitta och stirra sig blind in i skärmen tills det känns som att ögonen ska börja blöda.


Tammerfors va fantastiskt som sist och i samma temperatur som sist också. Stekhett med andra ord.
Men jag gillar ju värme i allra högsta grad, nackdelen är ju att man blir så klibbig.
Jag tror det blev fem duschar som mest under en och samma dag.

Ska lägga upp lite bilder ikväll, nu har jag varken kabel eller telefon med mig.




Alltså.. vad är det med pistaschnötter? Är dom preparerade med något slags knark, eller varför kan man inte sluta äta?

Kommentarer
Postat av: Vronkan

Tuut tuut är klart bättre om det beror på att det ringer än om det beror på tinnitus!



....och ja... Nötterna är sjukt beroendeframkallande!

Kul att ses häromsistens.. Hoppas det inte går så långt till nästa gång! :)

2011-06-13 @ 14:22:56
URL: http://jvil.blogg.se/
Postat av: emma

Ja, verkligen! Det borde inte vara så svårt att ses snart igen, nu när det är sommar borde det gå lättare :)

2011-06-14 @ 22:43:04
Postat av: Johnzara

How can a person get info. on friends and family in p.a. and thank you for having this site .

2011-09-27 @ 15:47:53
URL: http://johnzara.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0