Möten.


Det ena efter det andra.

Nu om en stund förväntas jag delta i ett skype-möte med min marknadsföringsgrupp, men mitt internet på datorn tänker inte längre fungera och Skype går inte att logga in i.
Så jag sitter på lånedator och måste skapa ett nytt skype-konto med en annan mejladress då antar jag, som jag inte är helt säker på att jag inte redan använt till nått gammalt skype-konto som jag glömt bort lösenordet till.

Allt går så JÄVLA smidigt.

Jag vill ha helg, NU.


Tilläggas kan också att hela dagen idag spenderats på Arlanda med vocado, Kristina och Jens, vilket i sig kan va en smula uttröttande.
Bra möte, men energiuttömmande, inte helt oväntat.


Hepp, nu ska jag köpa tågbiljett så jag kommer hem imorgon.
Rent fysiskt.
Resten är redan där.


E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0