Lunch, tidning och tvätt.


Idag har jag fått sitta med rumpan i min älskade soffa en stund såhär mitt på dan vilket uppskattas enormt.
Arbetet är inlämnat, i pappersformat, till andra gruppen och till Claes, med en liten förklaring på en post-it-lapp.

Fantastiskt skönt.


Lunchen idag fick bestå av lite gammal paj framtagen ur frys, en avocado som äntligen mognat efter två veckors samvaro med äpplena på mitt vardagsrumsbord, och så mina kära cocktailtomater. Kryddat med diverse balsamicovinäger och olivolja.




Och nu ska tvätten förflyttas från maskin till torkskåp.


Kl. två ska jag va hos en tant och tvätta hennes fönster och få 250 spänn. Det kan ju vara välkommet.


Och det är varmt idag.... Lycka :)



e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0