Det händer grejer.


Helatiden.

Konstiga sammanträffanden och oväntade vändningar.


Men man skulle kunna skala bort allting, och man skulle kunna tycka att ingenting har någon betydelse förutom själva kärnan av allt.

Eller så har det det.

Eller så skulle man bli galen då.


Eller jag vet inte.

Äh.
Dravel.
Jag är för trött för att tänka.


Jag och Jocke va ut igår. Bara sådär. Det händer ju inte allt för ofta nu för tiden så det va mycket trevligt.




Jag har förstått att det är fars dag idag.
Jamen grattis. Far. Till att du är den största muppen av alla muppar.

För mig betyder fars dag en helt annan sak.
Och fortsättning på det kommer imorgon.








Ett år alltså.

Grattis.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0