hosta.


dryga hösthosta. men jag har lyckats vända förkylningen.

än sålänge iallafall.

hemma och äten är jag efter att ha spenderat kvällen i pingstkyrkan.
hör och häpna.
jag och mamma va där och lyssnade på ett väldigt bra föredrag av annika östberg, hon som har suttit i amerikanskt fängelse i 28 år och nu fått komma hem.
det va intressant.
och nästan lika intressant va det att befinna sig i pingstkyrkan.
jag kände mig nästan skyldig att jag va där.
som att jag hade en skylt på bröstet där det stod "icke troende" varpå alla tittar snett och undrar vad jag gör där.

fast det va ju bara i mitt huvud förstås.

där sker det mycket som inte är sant..


pratade med världens tröttaste kvinna ikväll som hade en lägenhet på djäkneberget till uthyrning, vilken jag missade med en hårsmån.
hos liksom suckade fram svaren.
hm.


och imorgon blir det en dag av stora mått.
först stockholm med niotåget.
sedan hem och direkt till jobbet där det vankas 13 timmars jobb.
men det blir grymt att stå i nattklubben på salsakvällen.
den brukar ju va välbesökt.


nej, nu ska det förberedas lockat löshår och vägbeskrivning. och..
och sömn.


gonatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0