Hur jävla dålig får man bli?


FAN.

Ja, här är jag sittandes, fortfarande i österland.

Flyget, det flög utan mig imorse, för vi sov över både ett och två larm.

Jag sover ju alltid med öronproppar och vaknar av larmet ändå, alltid, men inte den här gången uppenbarligen.
Inte herrn heller, men det förvånar mig mindre. Han sover ju som en död.


Så det sket sig med både cocktailutbildning och allt annat som jag hade planerat för de här två dagarna.

Nu får det flygas hem imorgon eftermiddag istället.
Lagom till quizet.


Nog för att det iochförsig är ganska trevligt att vara kvar en dag till, men det hade varit ännu trevligare att befinna sig på Cirkus just nu.



ÅÅÅH. Skitkorv.


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad skönt att se att man inte är ensam som sover med öronproppar. Jag sover också alltid med öronpropparna djupt insatta i öronen. Det blir så tyst och skönt när man har pluggat in propparna och stängt ute alla störande ljud. Fler borde verkligen testat att sova med öronproppar, Hur skönt som helst. Ibland får jag dock lite ont av propparna. Har du något bra tips på sköna öronproppar?

2011-12-01 @ 17:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0