I en lägenhet i Åggelby..


Om någon för ett sisådär år eller halvår sedan hade frågat mig var jag skulle spendera den här dan va kanske inte Åggelby det första jag hade pekat ut på kartan.

Men här är jag och det är jättetrevligt.

För er som undrar så är det en del av Helsingfors, så konstigare än så va egentligen inte det.

Jag är för tillfället här i eget majestät då Herr L är och sjunger smågigs på Stockmann.
Jag såg det första men kände att jag kunde avvara de andra två.
Ska möta upp dom på Järnvägstorget om ett tag.

Så just nu avnjuter jag en smärre orgie i internettande.


Och igår kväll fick jag avnjuta en fantastisk julkonsert, som bara var helt underbar.
Bästa sätet fick jag också.
Dom är ju faktiskt helt alldeles.. underbara människor.
Så totalt prestigefria.




Och anledningen att jag släpade med mig datorn hit var att jag skulle skriva klart ett skolarbete.

Så, jag kanske borde jobba på det lite..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0