Trötter.


Imorse var jag livs levande på plats i köket på Schenströmska herrgården vid den friska tiden 7.00.
Det skulle inväntas frukostbesökare, vilka började trilla in runt åtta.
Då hade jag hunnit dricka té och sätta en konferenssal för 15 personer.

Det va jättekonstigt att vara ute och gå till bilen imorse i bäcksvart mörker. Det händer ju inte allt för ofta att jag är uppe innan solen liksom.
Hjärnan visste inte vad den skulle tro.

Märkligt med stort M va det också att igår gå som besökare på en vocadokonsert.
De sjöng i foajén på konserthuset och jag och Åsa Boholm va där.
Och det va jättejätte-konstigt.
Men trevligt. Och roligt. Tillfreds. Och intressant. Väldigt intressant.
Och allt såntdär.
Men konstigt.
Ine helt oväntat.


Snart bär det av till öster igen.
På fredag närmare bestämt.


Och nu kanske jag ska bege mig till mor innan jag sjunker allt för mycket ned i soffdynorna.

Man blir ju faktiskt rätt trött av att gå upp på morgnarna..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0