Vi vann!!!!


Två priser igår. Harrys alltså. På Style Awards.

Sjukt kul, vi va så jävla glada, det blev mousserande och en hel del annat på Cirkus igår, så riktigt genomglad ända in i hjärtat är jag.
Ett litet kvitto för allt vi sliter för, nog för att det är roligt, men att få någonting tillbaka som bekräftar att man faktiskt gör ett skapligt bra jobb... Det är kul!

Idag är det fredag och jag jobbar. Är grymt laddad!


Grymt kul är det också att jag hittat en liten själsfrände. Dom växer inte på träd och jag har inte många.


Det har börjat ordna upp sig lite.
Mycket tack vare LIA-plats. Det känns faktiskt oerhört skönt. Och jag trivs rätt bra. Trots bärande av bord och stolar :)
Det gör inte mig något.
Nu blir det ju restaurang i två veckor.


Nä man kanske skulle gå ner och byta om.
Snart.

Sitter med en Katrin på kontoret som är glad som ett barn på en lördag.

Det här förtjänar vi :)




Ha en underbar fredag!!!





e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0