29.


Hej igen.

Bloggen har legat på is ett tag, och så även jag.
Jag går ju under jorden ibland.
Det är rätt skönt.


Men idag har varit en rätt bra dag, trots att den mest bestått av hopplöst pluggande inför tentan.

Jag ska tamejfan klara den fast jag knappt har varit i skolan, har jag tänkt.

Det får väl visa sig om det är möjligt.


Och mor har bjudit på mat och paket, två par byxor, bland annat, som jag fullkomligt älskar.
Hon är ju förvånansvärt bra på att köpa kläder åt mig, och där emellan har hon ingen som helst koll.


Senare, iafton, quiz på Harrys som hostades av Dragovski innan han far till Kina i fyra veckor.

Och precis när jag kom innanför dörren hemma ringde H.
Han va salongs och hade också varit på quiz.
Vilket sammanträffande, sa jag då.

Och vi pratade i en timme, så nu kan det va läge att gå och lägga sig tror jag minsann.


Gonatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0