Back home.


Tillbaka efter en mycket trevlig helg som bjöd på en hel del av det som jag kände mig mest i behov av just nu.
Bland annat att bara vara.
Utan krav och tider att passa.

Och även en del nya smaker för gommen, bland annat björn och vildsvin. Och nya erfarenheter såsom kareliska ris-piroger inmundigade det första som skedde på morgonen. Faktiskt nästan gott.
Och en sörja från Fiji, beredd av vatten och någon slags pulvriserad rot, vilken var vidrigt äcklig.
Så där nöjde jag mig med att titta på medans det sörplades ner i rikliga mängder.


Kanske blir det en minirepris ganska snart om det går enligt planerna.





Imorgon ska jag börja mitt nya liv igen.
Ett litet tag framöver. :)


Gonatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0