Friday I´m in love.


Underbara helg är här och början på min ofrivilliga lilla ledighet.

Nästa vecka ska jag inte göra någonting, och samtidigt tänkte jag passa på att göra allt som behöver göras. Det vill säga, med andra ord kommer det bli en ganska späckad vecka, med tanke på att jag ska jobba också, men det behövs.

Mycket mycket bra.

Samtidigt vrider jag hjärnan ur led i LIA-ångest, men.. Ja. Vad gör man. Jag kommer att fixa det nästa vecka, det är jag övertygad om.


Aja.
Nu ska jag boka flygbiljetter. Igen. För julkonsertsbesök, den här gången :)


Har haft två väldigt intressanta dagar med Fredrik Örnrup i skolan, föreläsare från restaurangbranschen inom revenue management. Och lite omkring.


Och ikväll; Jag, Mange och Annsou bakom den kära bardisken på Harrys. Kommer bli grymt :)




e



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0