Höstligt.


Mörkt, mörkare och ännu mörkare ska det bli.

Mycket snart kommer den punkten där jag kommer sluta förnöjas över att det blir mörkt på kvällarna och inte mitt i nätterna.

Men än så länge är det bara trevligt.


Idag har jag varit relativt duktig.
Jag har gjort bort lite allt möjligt löst skit och imorgon väntar lite mer.
Dessutom har jag affischerat runt på stans alla mataffärer. Eller ja.. dom där jag fick sätta upp.
Det är ju ingen idé att ful-affischera och heller inte särskilt smart med tanke på att jag skyltar ganska friskt med harrys varumärke.


Och imorgon bitti ska jag på ledningsgruppsmöte.
Man lär väl bjuda till lite nu det här året.
Och lite kul är det ju.

Man kan ju alltid hoppas på fika.. :)




e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0