Över och halvgjort.


Det blev inte riktigt som det va tänkt, men nu är det över iallafall.

Den här dryga förkylningen i kombination med ett överambitiöst antal jobbtimmar.

Men jag har infunnit mig tre av fyra dagar som värdinna på invigningen av Erikslunds nya galleria iallafall, och ja..
Vi kan väl konstatera att spenderande av tio timmar i ett shoppingcentra med färska pengar på kontot resulterar i en del shopping....
Vi har väl i det närmsta handlat oss en ny garderob, med undantag för det jag behöver mest - byxor.

Men mycket annant har fyndats och jag ska ha paketöppning här någon dag.

Kassarna får stå orörda några dagar. Det blir roligare så för då hinner man glömma vad man har köpt och så kan man bli lika glad en gång till :)


Imorgon börjar en ny vecka och en helg har passerat utan att jag satt min fot på Harrys vilket känns jättejättekonstigt.
Men så äre.


Skönt att komma tillbaka till livet.

Alltid lika skönt.



Godnatt nu!




e



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0