Still alive..


Nej, jag har inte dött den här gången heller.

Jag har bara varit på kryssning, flyttat och jobbat en smula.
Och bloggen är det sista jag tänkt på.

Så nu sitter jag här istället, i ett gult vardagsrum med kala väggar.
I en ny vit soffa, som är något mindre bekväm än den gamla insuttna singelsoffan som nu ställts till handlingarna i mammas källare.

Men nästan alla lådor är uppackade.
Vi gjorde en insats igår, mor och jag.
Det går ju inte att leva i låd-landskap. Man blir ju sjuk.

Och idag har jag fått LIA och examensarbete på plats.
Och det blir som jag ville :)
Så här, i det gula rummet, sitter projektledaren för Västerås City Fashion Weekend!
Ska bli sjukt kul.


Och nu ska hon sova.


Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Joakim - STORBLOGGAREN.SE

Grattis igen! Du får fixa en hejdundrandes efterfest som jag får komma på! ;)

2012-02-08 @ 00:43:49
URL: http://www.storbloggaren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0